The Impact Days zijn drie dagen in het jaar waarin Nederland sociaal ondernemerschap ontdekt, viert en versnelt. Het doel is om plekken zichtbaar te maken waar gebouwd wordt aan een duurzame en eerlijke wereld. De campagne wordt centraal gedragen door het G3 stedennetwerk (Utrecht, Amsterdam en Rotterdam), maar ook andere gemeenten doen op lokaal niveau mee aan de campagne. Voor Goed draagt de campagne uit voor Rotterdam.
Dit jaar bereiden we ons voor op een decembermaand die anders is dan we gewend zijn. Tijdens de derde editie van The Impact Days op 19, 20 en 21 november kun je, verspreid door Nederland en online, volledig coronaproof inspiratie opdoen voor de feestdagen. Elke euro die je besteedt tijdens The Impact Days komt helemaal goed terecht omdat je lokale pioniers steunt die zich inzetten voor een duurzame en eerlijke wereld.
The Impact Days zijn er voor liefhebbers van next level food, fashion en design. Bewust shoppen, inspirerende activiteiten volgen en tegelijkertijd een positieve bijdrage leveren aan de wereld. The Impact Days zijn het levende bewijs dat het kán! Er komen steeds meer sociaal ondernemers bij in Nederland, de werkgelegenheid steeg vorig jaar met maar liefst 10%. Dit betekent dat er steeds meer next level merken en hotspots zijn die een (online) bezoek waard zijn. Willemijn Verloop co-founder van Social Enterprise NL: “Stel je voor dat we (een deel van) ons decemberbudget dit jaar aan sociaal ondernemers besteden? Je koopt prachtige originele spullen met een authentiek verhaal, gemaakt en georganiseerd door lokale ondernemers. Ontdek de verhalen achter deze ondernemers, ga voor positieve duurzame en sociale impact en maak het verschil. Tijdens The Impact Days creëren we een enorme boost voor deze pioniers. Win-win!”
Zie The Impact Days als dé persoonlijke online gids om het allerbeste en mooiste te ontdekken op het gebied van sociaal en duurzaam ondernemerschap.
Volg The Impact Days Rotterdam op Instagram, Facebook en LinkedIn.